czwartek, 5 lutego 2015

Snow photographs

Hej!

Zrobiłyśmy sesję fotograficzną specjalnie dla was, ponieważ zauważyłyśmy, że bardzo lubicie oglądać zdjęcia.

Snow !

   W tym roku, zima za witała u nas trochę późno, ale cieszymy się, że akurat w nasze ferie jest dużo śniegu.  W końcu poczułyśmy zimowy nastrój. Mamy nadzieję, że do końca ferii nadal będzie tak śnieżnie. Przez cały wolny czas będziemy korzystać z uroków zimy. 
    A wam jak mijają ferie ? Też jest dużo śniegu ? 





Timmy Trumpet & Savage - Freaks















7 komentarzy:

  1. U mnie niestety tak dużo śniegu nie ma :<
    Piękne zdjęcia!
    Co powiesz na wzajemną obserwację? :*
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe, u mnie też dokładnie na sam początek ferii spadł śnieg! :D Wszystko dookoła wygląda ślicznie, prawdziwa zima.
    Ładne zdjęcia, dziękuje za obserwację i również obserwuje.
    Pozdrawiam.
    szkicownikcookie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam dużo śniegu;)

    zapraszam do mnie
    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie jest śnieg, ale nie aż tyle. Śliczne zdjęcia ^^ zapraszam do mnie, gdzie w najnowszym poście wywiad z Lexie Miller ;* nikayoungjournalist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie jest bardzo mało śniegu a co do ferii to w poniedziałek już idę do szkoły :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pytałyście się o wspólną obserwacje. Ja już, liczę na uczciwy rewanż:)
    http://kossmmoslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń