środa, 4 lutego 2015

Rozwijamy talenty




        Wielu z was ma pewnie jakiś ukryty talent, być może jest on dziwny lub zaskakujący. Często się zdarza, że odkrywamy go przypadkiem. Każdy z nich trzeba rozwijać, żeby być lepszym w danej dziedzinie. Np.
1. ŚPIEW
  • zawsze należy pomyśleć o jakiś dodatkowych zajęciach śpiewu 
  • ćwicz nad każdym trudnym dla Cibie dźwiękiem, w ten sposób będziesz mógł/mogła osiągnąć wysoki poziom
  • bądź pewna siebie- nie zniechęcaj się, jeżeli coś Ci nie wyjdzie
2.TANIEC
  • jeżeli masz możliwość zapisz się na kurs tańca
  • rozgrzewaj się przed tańcem- ułóż własną rozgrzewkę, ponieważ możesz złapać skurcze. 
  • ułóż własne układy i ćwicz swoje umiejętności
3.SPORT
  • ćwicz i czerp z tego radość- wygrana nie jest najważniejsza
  • rozgrzej mięśnie, przed każdymi zawodami
  • spożywaj dużo witamin, działających na Twój organizm
4.SZTUKA
  • nie twórz na siłę - szukaj inspiracji, możesz je znaleźć wszędzie
  • pamiętaj że niektóre negatywne komentarze mogą Ci pomóc 
  • nie wyznaczaj sobie czasu, bo mogą być marne efekty.




                                  ( Sia - You're Never Fully Dressed Without a Smile )

           ZADAWAJCIE PYTANIA W KOMENTARZACH, CHĘTNIE NA NIE ODPOWIEMY




14 komentarzy:

  1. Świetny post , ale jednak się mylicie ja np. Jestem totalnym beztalenciem i tego już się nie da zmienić :(
    ZAPRASZAM DO MNIE NA BLOGA
    http://niki-mause.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiemy to świetnie tańczysz ! ;) Uwierz w siebie !

      Usuń
  2. mam talent chyba wkurzanie ludzi, a tak serio to trenuje siatkówkę jak i rysowanie zobaczymy czy coś z tego będzie.
    Może zaobserwujemy?
    Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzymy powodzenia ze sowim hobby. My już obserwujemy :)

      Usuń
  3. Pytałyście o obs za obs. Ja juz, teraz wasza kolejej (licze na uczciwość :))
    nataliafbl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne rady :3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Taak, rozwijanie talentów jest bardzo ważne ;) Co powiesz na wspólną obserwację? Ja już i liczę na rewanż ;* http://nikayoungjournalist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post:)
    Obserwuję i zapraszam do mnie:)
    http://caroline-caaroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ciągle staram się być lepsza w rzeczach, które potrafię ;)
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. I tak trzymaj ;) Chętnie :D

    OdpowiedzUsuń